BeratOzanMoM Selamlar sevgili anneler Çarşamba günü 4. evlilik yıldönümümüz. Eşim o gün öğlen çalışıyor gece 11:30da gelecek. 6 aylık bebeğim var hızlı pratik evde nasıl birşeyler yapabilirim fikir verirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler🙏😊🌹