2prematureannesi Sdilarapelit123 inşallah amin canım 🤲 ama gideceğe hiç benzemiyor gibi artık bu şekilde yaşamaya devam edeceğiz başka çaresi yok bunun bana öyle geliyor
Sdilarapelit123 2prematureannesi bişekilde normalleşecek işte ya hastalık gidicek ya biz kabullenip devam edicez hayatımıza
2prematureannesi Sdilarapelit123 biz kabullenip devam edeceğiz hayatımiza canım çünkü bunun hastalığın gidecek bir durumu yok
Newmom2020 Sdilarapelit123 başka yere yazacağım yorumu buraya yazmıştım 🙈 şimdi sildim onu, terapist ile yarıyor evet, baya dili açıldı net kelimeler söylemeye başladı. Sadece arada ekler yok ama arka arkaya kelimeleri sıralıyor cümle kurarken.
Sdilarapelit123 Newmom2020 sorun değil canım 😃 iyi bari çok şükür. Bizimkisi bizimle tekrar ediyor özellikle heceleyerek söyletiyo eşim söylüyor ama birleştirip kendi söylemiyor.