Gokkusum11 ReisinKizi bir elimde telefon bir elimde sigara şu saatten sonra umrumda değil dünya😂şok olmuş vaziyette okuyorum yorumları.
Mrv38 Valla bende CNN Türk ü izliyordum sıkıldım burası daha sürükleyici ekonomistlerden daha iyi tartışıyorlar 😅
Mrv38 ReisinKizi aynn yorumlardan yola çıkarak bi gaza geliyor insan karşına bi ekonomist çıksa oturur tartışırım bile o derece 😅
ReisinKizi Solocann tvden takip ediyorduk eşimle, aklım hep burdaydı forum uçmuştur şimdi diye geçte olsa geldim 😬
Danlacann ReisinKizi bende bişeyler yazacaktım ama isim @reisinkızı olunca bir durup düşünmedim değil 😂🤪
Nltka Zhnce yaa kavgaya müdahale etmeyeyim dedim ama kadın orada kilit cümleyi söyleyemedi totosunun kılıyız deseydi olacaktı ama diyemedi
Nltka Danlacann kanka valla İnan postlar şimşek hızında hangisini nerde okudum adı neydi hiç yok bende de 😅