Rabiaeslem Ya bayanlar bebegim 16 aylik benim telefondaki kırılmaz camımi agzina sokmus cok küçük dilinde bir kanama vardi ama çok küçük bir tanede kırılmaz cam kalmıştı fırçayla dilini fircaladim gitti sanırım ama içim hiç rahat değil
sokomel Rabiaeslem çok küçük parçalar halinde olduğu için bir şey olmaz diye düşünğypeum. ben de o sebeple kırılmazları bıraktım öyle rahatladım ki sözde kırılmaz ama sürekli kırılıp yeniletiyor kendini. cam olmayanlardan aldım aylardır hiçbir sorun yaşamadım. camlar bana çok tehlikeli geliyor bir kaza yaşamadan bıraktım şükür.
DuyguDefne07 Rabiaeslem doktora gitmelisiniz. Kırılmaz cam çok ufak dağılıyor. Allah korusun geçmiş olsun
Rabiaeslem Akayaycan yok cok ufak zor gördüm o derece şükür çıktı herseyi ağzına alıyor ya vitaminleri de çok güzel alışkanlık yapmış bir de dış çıkarıyor surekli