Ya kızlar 15 aylık oğlum var neredeyse 1 yaşına kadar ayrı uyuduk eşimle ben yazın oğlumla oda da eşim salonda uyudu havalar soğuyunca tek odayı ısıtmak için ufak odaya geçtik ısıtıcı ile uyuyoruz ayrı da uyumak istemiyorum eşimden ama cok horluyor ve oğlum sürekli uyanıyor. Şuan oğlumu ayrı yatıramam eşimden de ayrı uyumak istemiyorum ne önerirsiniz napmalıyım