012021 bilmiyoruz siz bilirsiniz korkutmak istemem size bağlı ama fikrim şu bence hiç acele etmeye gerek yok her şeyin bir zamanı var. Ben her şeyi çatalla ezip kendim yedirdim. Şimdi 13 aylık yani eline ne versen rahat rahat yiyor kendisi elmayı bütün veriyorum tamamını yiyor düşünün hayal dahi edemezdim o zamanlar 😀 hiç de eline vermedim öğrendi mi öğrendi. Bir kaç kez boğulma tehlikesinden sonra dedim kendim yediririm baktım çocuk hazır bu yönteme o zaman tamam. Yani her şey çocuğa göre. Acele etmemek de kalıplara girmemek de fayda var her şey zamanla rayına oturuyor