selim-im 17 aylık bir oğlum var hiç su içmiyor farklı bir suluk alıp öyle denemek istiyorum var mı kullanıp memnun kaldığınız suluk
Lilav21 selim-im aventin suluğunu kullanıyoruz,pipetli desenli suluklar var onlardan deneyebilirsiniz
selim-im Lilav21 https://www.gittigidiyor.com/bebek-anne/philips-avent-pipetli-damlatmaz-bardak-200ml-9ay-scf796-02-mor_pdp_565067716?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402875192121&utm_term=88774719347&ga_prodid=565067716&ga_merchantid=124313799&sc_gcsp=gg&gbraid=0AAAAAD91J_ememO16BfIaGXb5DVZ8oSzK&gclid=EAIaIQobChMI8_rqlbrz9AIVBZ53Ch2RigJMEAQYBiABEgIr2_D_BwE bu mu acaba
Lilav21 selim-im evet bunu çok seviyor, https://ty.gl/m9or9l5o4z Bir de bunu birini dışarda birini evde kullanıyoruz,fiyatları şok etti beni ama ya ne ara bu kadar uçtu ki 🥺 pipetli olan trendyolda daha uygun bu arada 🥺