42 günlük ikiz kızlarım var.
Gece gündüz ayrımını öğretmeye çalışıyorum.
Çok güzel gidiyorduk. Sabah 8 de uyandırıyordum. Otuma odasına getirip, TV açıyorum. Besliyorum. Altını alıyorum. Konuşuyorum. Oyunlar oynamaya çalışıyoruz. Sonra kendiliğinden uyuyorlardı. Saat 8de uyutmaya çalışıp, 10 gibi uyuyorlardı. Sonra yatak odama götürüyorum. Odamda uyutmaya çalıştığımda tek başıma çok zor oluyor. O yüzden annem yada kayınvalidemle oturma odasında uyutup odama getiriyoruz. Gece hiç uyanmıyorlardı. Tabi ben besliyorum geceleri.
Ama son 1 haftadır her sabahımız aynı. Ama akşam 6dan sonra kızlarıma birşey oluyor. Akşam 8e kadar her beslenmede uyandırıp konuşuyorum. Kendileri uyuyor. Ama gece uykusu için uyutmaya çalıştığımda uyumuyorlar. Saat 8 besleyip, altını değiştirip, gazını çıkıyoruz. Müslinle kundak yapıyoruz. TV sesini kısıp ışığı kapatıyorum. Ama yok uyumuyorlar. Sallanmayi seviyorlar. Sallıyoruz. Tamam uyudu derken gözleri açılıyor. Bu saat oldu hâlâ uyumuyorlar. İnanılmaz bunaldım. Ne yapacağım bilmiyorum. Nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum.
Öneriniz var mı? Siz nasıl yapıyorsunuz?