Geçmiş olsun canım benim bebeğim 2.5 aylığa kadar iki kez öksürük alerji kaynaklı olabilir dediler küçük oldugu için kimse bişey vermedi ben burnunu yıkayarak gecrdm öksürüğünü çok kötü öksürüyordu kan idrar covid testi bile yaptrmştm akciğer filmi cektrmştm hepsi temz cıktı şimdi 4 ay 22 günlüğüz şimdi de numaradan öksürüyorz 😂 o zaman öksürdüğünde tıkanıyordu alıyodm kucagıma şimdi sinirlendin yada sıkılan hemen öksürüyor burnunu yıka bna doktor günde 10 keze kadar yıkayabilirsn demişti serum fizyolojikle yıkıyodm