Biricik_11 TheBaby Sorma buraya bir düşen bir daha kurtulamıyor😂😂Sen forum bırakırsın ama o seni bırakmaz😁😁
Mom00 Ctnnss ahh ilk defa bi ise bulastik esim arabayi satti arabada şahin. 34 bin liraya dedik piyasa kotu maasta borclara gidiyo ustune koyacak gibi degiliz bari altina yatiralim en azindan 3 5 kâr edersek yine sahin ama biraz daha yapılısini aliriz sabah 1695 liradan 20 ceyrek aldik aksama ceyrek oldu 1200 vallahi ne yapacagimizi sasirdik Allah yardim etsin
Kuzeymerve Mom00 bizde 1044 liradan gram aldık 37 binlik şimdi 700 e düşmüş biz alır almaz düştü bu kadar şans olur
Minikbebe Sareerdogan umarım ama ben hep olanı söylüyorum yandaşlar al sat ile milyonları götürdü yine Nasıl yetmiyor anlamadım tüm ülkeyi geleceğimizi her şeyimizi yediler toprak doyursun
Melikegunes- TheBaby yemin ederim altın dolar durumunu forumdan takip ediyorum 😂 altının düştüğünü burdan öğrendim 😂
Mom00 taskirannursel17 pardon hanfedi altın aylardır bu fiyatlarda günden güne yükseliyodu zaten bu açıklama olmadan önce. Ayrıca insanların canını sıkmaktan baska bise değil bu yorumunuz.güzel dileklerde bulunmanız daha “mantıklı” olurdu iyi günler.
taskirannursel17 Mom00 Mom00 pardon da yazdığımı tekrar tekrar okudum kendi kendinize triplere girmişsiniz hâlbuki maksadım ve yorumum kötü değil sizde algılama problemi var
tatlisert Ctnnss dolar yükseliyor diye üzülüyordunuz şimdi de düştü diye mi üzülüyorsunuz? Bu nasıl ironidir?🥴
Ctnnss tatlisert tuzunuz kuru konuşuyorsunuz büyük mevlada para kaybedince de böyle konuşabilcekmisniz merak ediyorum ?
Mom00 taskirannursel17 4 gün sonra bunu yazdiginiza gore bende degil sizde algilama problemi var sevgiler