Annisno Bir defa sürülünce etki edecek bir şey olmadığını düşünüyorum, ilaç kullansak bile 7 gün devam edin diyor doktorlar. Ben kızım covid olduğunda zeytinyağlı sarımsak kürünü hazırlayıp 4 saat beklettikten sonra süzüp sabah akşam sürüp çorap giydirmiştim ayaklarına. Hiç öksürük hapşırık yaşamadı, sadece ateş ile atlattı. Ondan mı bilmem ama bir zararını da görmedik. Siz bilirsiniz yine de