Kızlar e bebekten 1,5 tog uyku tulumu aldım. İçinede uzun kollu zıbın, ince pijama takımı giydiriyorum. Ama ona ragmen sırtı gögsü çok soguk olmasada serin oluyor. Odanının ısısını bilmiyorum ama öyle çokta sıcak bir evim yok en üst kat pek ısınmıyor