Karakuzunun-annesi Merhaba hanımlar. Doğum yapalı 3 ay oldu. Karnım da çok çatlaklarım var ta yukardan midemden başlıyor çok kötü gözüküyor kırmızı kırmızı. Nasıl bi tedavi olunuyor kremi vs bişeyi var mı. Bilgilendirir misiniz
UcuBulunamayanBant Karakuzunun-annesi bende aynı durumdayım malesef bacaklarımda karnımda kıpkırmızı kremle falan olacağını sanmıyorum lazer tedavisi var yanlış bilmiosam bunun için
Nihal1341 Hindistan Cevizi yağı kullandım hiç faydası olmadı ama zamanla kırmızılıklar gidiyor normal görünüme dönüyor mükemmel bi çözümü hiç kimsede görmedim malesef
ZeynepLiyaninannesi Karakuzunun-annesi Kollarimdan tut sırtıma kadar çatladim birsuru kremler jeller kullandım hicbisi etki etmiyo iyi moral verebilcegim tek şey zamanla ten rengine dönüyor canim