elisss27 Merhaba , benim bebegim 7 aylık ve gece boyınca 250ml su iciyor . Bebegim icin zararlı mıdır sizce
Deletedmom0099 elisss27 7 ay için çok fazla böbreklerini yorabilir gece beslenmesi yok mu neden o kadar su içiyor?
TheBaby elisss27 Kız 7 aylık bebek su içinmi uyanıyo ? Benimki 7,5 aylık. Su diyemiyor ki. Sen kendincemi veriyorsun suyu? Aç olduğu için içiyor olmasın suyu
birmelekannesiiio elisss27 tabikide zararlı gece boyu çocuğa koca biberon su mu içiriyorsunuz acıktığı için içiyodur bidaha vermeyin bu kadar çok su
Uerdem elisss27 gece mqmasi yapıp karnini güzelce doyur böylece gece acıkıp uyanmaz sende şu vermek zorunda kalmazsin
Bebegimm1 elisss27 mama vermeyi deneyin belli ki acliktan uyaniyor suyla karnini doyuruyor suyun fazlasi organlarina zarar verir.gece yatmadan once mama verin karni tok oldugu için uyanmaz.sutunuzu sagip verin beslenmesi gerekli bir sekilde