Lulemom Bebeğimin yanakları normal ama alından ölçümce 37.1 çıkıyo ateşi. Yani ateşimi var? Calpol verdim. Bugün aşı olmuştu. Bu saate kadar iyiydi aslında. Anlamadım. Uyku tulumu var üzerinde. Ondan mı ısındı acaba. Ateşi olsa yanaklarında da olmaz mıydı.
333 Lulemom hemen Şurubu vermeseydiniz keşke aşının etkinliğini yok ediyor . 37 derece çok yüksek değil fazla giydirmişsinizdir
pogacayanakli_aylamm Lulemom eli ayagi soguk olup alni sicak olur atesi olursa. Calpoluda ates 38 i bulunca verebilirsiniz.
Bebegimm1 Lulemom Ateşi yok ki bebeginizin 38 olursa ateş sayilir ustunu inceltin odaniz cok sicak olmasin eklem yerlerine duru su ile islak bez koyun alnindan olcum yapmayin eve 1 2 tane koltuk alti ates ölçer alin onlar dogru sonuc verir.yada kulaktan ölcum olanlardan alin.aşı oldu yazmissiniz demek ki vucut bagisiklik kazaniyor yani belki 38 e bile cikmicakti.siz takip edin 38 olursa ilac verirsiniz ama ilk normal yollari deneyin ilaçsiz da dusebilir🌸
Lulemom 333 aşıyı sabah 9 da oldu. Calpolu şimdi verdim. Yine de etkisini azaltır mı. Bi an da panik oldum 😞 tulumun içindeki zıbını çıkardım ama bilemedim ki 😞
Lulemom Wolverine temassızla ölçüyorum. Kulak arkası 37.5 alın 37.1 yanak 36.8 koynunda 36.9 çıktı. Normal mi. Kulak arkası yüksek çıktı kırmızı uyarı verdi
Wolverine Lulemom koltuk altı ölçer yoksa alnından yada bileğinden ölçüm yapın. Yanaktan ateş olculmez, kulak arkası yada koynundann da ateş olculmez.
Lulemom Wolverine komple her yerini ölçtüm ama tabi alından olanı dikkate alıyorum. Teşekkür ederim 🙏