arkadaşlar, ben mi erken yoruldum yoksa normal mi? kızım 6 aylık ev işleri, onun bakımı, kendi bakımım, eşim, ek gıda hazırlığı, yemek, temizlik, çamaşır, ütü, uykusuzluk derken sanırım pilim bitti benim, bedenim biraz ben yoruldum demeye başladı hiç yoruldum demezdim😊 sizler nasıl motive oluyorsunuz?