serplgktg25 2.5 aylık bebeğim yeni toparlanıyor bir haftadır hastaydı, aguamentin antibiyotik kullanıyoruz hemen etki etti çok şükür ventolin buhar veriyorum günde 2-3 defa yarım ölçü
ayaklarının altına sarımsak yağ karışım sürdüm öksürüğü bunların üzerine kesildi şuan günde 2 defa falan öksürüyor, burnu için en küçüğünden bir serum al sırınğayla çekip burnuna ver tıkalı olsa da olmasa da yap rahatlatıyor ben kendimde bile denedim tıkalı olmamasına rağmen burnum sıktığım taraf bir rahatladı ki, güzel güzel besle bol bol dinlensin geçer inşallah geçmiş olsun canım