Ayse33mehmet Hanimlar 2 ay 26 gunluk bebegim var ve belimde agri oluyo. Spinal anesteziyle sezeryan oldum. Acaba sizde de olustu mu. Spinal anesteziyle alakali olabilir mi
Gurbettebianne Ayse33mehmet biz 7,5 aylığız Benim hala agrır ara ara . Mesela eğilip altını değişirken felan uzun sürdüğü zaman agrır .normal canım yani
tgc Ayse33mehmet bn 39 ğün oldu agrım cok ama bn emzirmek ve dolanmak dan dolayı diye dusunuyorum ayak da durdugum an heryeri agrıyor sırtımın ıkıncı dogumum ilki geneldi yine agrı vardı
Thesra Ayse33mehmet 7.5 ay oldu dogum yapali halada agriyor belim valla gecicimi kalicimi inan bilmiyorum ama inanilmaz kotu bir durum😒😒
Ayse33mehmet Gurbettebianne aynen altini degisirken banyo yaptirirken bebisi agrim oluyo. Ama bu aralar dhada artti
Ayse33mehmet tgc bilmiyorumki ben normalde de surekli ayakta gecesi gunduzu belli olmayan bi insanim ama niye oluyo bilemedim
Gurbettebianne Ayse33mehmet belki çok yordun kendini zorlamış olabilirsin ondan olabilir ama agrı normal
sevcan bende spinal oldum 3 bck aylık bebeğim ve ağrım oluo kucağımda bıle uzun sure tutamıorm bezını değiştrrken yıkarken dahada artıo ağrılarım.ayaklarmda ağrıo bazen şiddetli..
YusraEcrin 2,5 ay oldu benimde inanılmaz bel ağrısı var hatta o kadar çok sürüyor ki boynuma kadar devam ediyor ağrılar ne zaman nasıl geçecek bi bilgim Yok 😢
araskuzumm0918 Ayse33mehmet ben epidural oldum dikiş acım geçti bel ve sol bacak ağrımgeçmedi o derece
Cimcimelerinnnesi Ayse33mehmet ben 2 kere spinal sezeryan ile dogum yaptim. Iğne 3 kere oldu ama . Ikinci dogumumda ( 19 gun once ) ıgneyi 2 kere yapmak zorunda kaldılar . Hiç öyle bir şikayet yaşamadım ilk dogumumda da ikinci dogumumda allaha sukur 🙏
Seniha Bende 5 ay önce spinal anestezi ile dogum yaptim.Biraz etraftan duyduklarimla bende korkuyordum acaba bel agrim olurmu acaba diye. Allaha sükür ki hiç bel agrisi yasamadim yalniz doktorumun ameliyattan sonraki tüm dediklerinide yaptim belki onun icinde bir agri yasamamis olabilirim.Bence doktorunuzun tavsiyelerine muhakkak uymalisiniz!