cankuzularim Oglum 43 aylik 4 5 gibi çişe kalkar bir kere ve arkadaşım israrla sen alistirdigin için kalkıyor normal de kalkmaz diyor çocuğu gece çişe kalkan tek benim çocuğum değildir herhalde demi🙄
Deletedmom5447 cankuzularim ay ne alaka ne alaka cocugun çişi var demekki kalkıyor ben bile geceleri kalkıyorum çişe kucuk cocuk niye kalkmasin🤣
Ikrazumra19 cankuzularim ne alakasi vsr ya ben 26 yasimdayim bende kalkarim bazen benim kizmda 39 aylik oda kalkar insaniz cisimiz gelir kalkariz yani
Mom544154 cankuzularim 43 ay mı hesaplarken beynim durdu bence artık yaşa geçin. Bi kere kalksın gece ne olacakki yatağa yapmasından iyidir
elifizm cankuzularim teşekkür ederim, 3,5 yaş demek daha doğru olur. Ama kaçırmasından iyidir. Uyandığında tekra rgeri yatmıyor mu
cankuzularim elifizm Mom544154 EtiPetito valla dogru olan ay olarak belirtmek diye biliyorum her yerde bu şekilde geçiyor abes bisey söylemiş gibi dikkat çekmesi tuhaf oldu biraz
SeninAnnenBirMelektiYavrm cankuzularim kalkmıyor. Biz şöyle yapiyoruz ben uyku zamanı dediğimde hemen gider tuvaletini yapar dişlerini fırçalar pijamalarını giyer öyle yatar hiç sekmez yani ille o çis yapılacak bir damlada olsa
cankuzularim SeninAnnenBirMelektiYavrm yatarken zaten yapıyor ama yatarken sut ictigi için gece cisi geliyor
ikibabybirmom cankuzularim benim oğlum yarın 4 yaşına girecek ve hergün olmasada arada geceleri çişe kalkar yatmadan bir süre önce sıvı alımını kesebilirsin cokmu su içiyor benimki çok su içer mesela ondan kaynakli
2minosprenses cankuzularim benimkide kendi kalkiyor ya arkadasiniz sacmalamis cocuk cisi onu zorlayinca uyaniyor tuvalet egitimini dogru duzgun aldiginin isaretidir bu 👍😊
elifizm cankuzularim yok 2 yaşından sonra söylenmiyor genelde. Aslında ben farklı bir niyetle sormadım 300 aylık biriyim , bende yaş değilde ay olarak söyleme taraftarıyım
Mom4565 cankuzularim 1 buçuk yaşında bıraktık Pampers i gece ve gündüz çokta su içen sıvı alan bir çocuktu hiç kalkmadı gece çise
zeynepmommm cankuzularim yok artık daha neler benimki de 3.5 yaşında gece 2 defa kalkar hatta kalkmadığı zamna altına işer…..biz bile gece kaç defa kalkıyor uz
cankuzularim zeynepmommm ay sukur hic yapmadi daha yatağına ama kalkması çok normal ben bile kalkıyorum ne var bundan anlamadim yazdida yazdi bende burdan ekran görüntüsü aldim gönderdim bak ben tuhaf degilmisim herkes tuhafmis diye cevap bile yazmadi😅😅