Belis-mom Merhaba anneler, sol göğüs ucum yara hatta minik bir nokta şeklinde kan toplamış emzirmeye devam et denildi ama emzirdikten sonra baktığımda kan şeklindeki nokta yoktu bebeğim yutmuş olabilir mi emzirirken bu durumla karşılaşan var mı acaba 🙄🙄
Cagl Belis-mom maalesef benim ki parçalanmış durumda kanadı ve emerken onları da yuttu kustugunda tekrar geri çıkartıyorlar merak etmeyin
Egemenim64 Belis-mom Yaranın tek çöüzümü doğru emzirme canım lk oğlumds 6 ay çektim 2 aylık kızım var doğru emzirme sayesinde hiç yaşamadım göğüs yarası
Gltn Belis-mom bende o acıyı yaşadım tereyağı sürmemi önerdiler emzırdıkten sonra gercektende işe yaradı rahatlattı
Belis-mom Deniz00572 teşekkür ederim deneyeceğim şimdi ayva çekirdeğini suya koydum onu da iyi dediler
Egemenim64 Belis-mom Mutlaka emzirme yastığı kullan bebek sana tam dönük olsun onun karnı ile senin karnın birleşsin sana dönük olduğundan daha güzel kavrıyo memeyi
Betul2021 Benim göğsümde yarılmıştı resmen bebeğim kan kusmuştu her türlü kremi yağları denedim geçmedi 2.5 ay çektim en sonunda bende burada post açmıştm silverdin fito hametan sarı kremleri karıştırıp kullandım 2 günde iyileşti hala gece yatarken sürüyorum koruyucu olması için denersen inşallah seninde iyileşir canım geçmiş olsun zor durum gerçekten 😔
Edaacvk Belis-mom emzirmeden önce göğsünüzü sütünüzle ıslatın. Kuru memeyi vermeyin bebise. Ben bu sekilde emzirdim hic yara olmadi sukur
Belis-mom Egemenim64 çok teşekkür ederim ama emzirme yastığına sığmıyor artık onu kullanırken rahattı 😅
gulay_candemir Belis-mom göğüs yarasına çok güzel bir tarif Ayva çekirdeğini suya koyup üzerine su ekleyip biraz bekleyip jel kıvamına gelince sürün ve streç film ile sarın yumuşacık yapıyor 😊
Belis-mom gulay_candemir sabah onu denedim ama streçlememistim bir de öyle deneyeyim 💮💮 teşekkür ederim