Sahraligunler
Bizim de araba alma derdimiz vardı. Eşime o kadar dedim al-sat yapma diye. Altın 550yken benden habersiz satmış. 540lars düştüğünde al dedim. Hatta 600e çıktığında da al dedim. Almadı. Küçük beyinli kız kardeşi al abi yükseliyor demiş. Dün sabah 900kusurden almış.6 bin TL kârımız var diye seviniyordu. Şimdi kan ağlıyor adam resmen. Elimizdeki para eridi gitti. Helalimize haram kstmadik, faizle halletmeyelim bu işi diye 2 senedir disimizi tirnagimiza geçirdik. Ama yok, yok… 1 yıldır çalışıyordum. Maaşımın 5te 3′ünü,4ünü yatırım olarak koydum kenara.
Eşim ne araba beğendi, ne al sat yapmaktan vazgeçti… Dünden beri çok huzursuzum.