SumeyyeMtl Hipp 2 organik devam sütünün kokusu ve tadi çok kötü bebeğim de içmedi elimde kaldı nasıl değerlendirebilirim yoğurt yaptım o da kokuyor
DuyguYldz SumeyyeMtl organik dediğin gibi berbat ama combiotik iyi 1 teksyur olarak hiç bir farkı yok
SumeyyeMtl Combobiotik denemiştim daha önce içmişti sonra devam etmedik ihtiyaç olmadı Gene hipp olsun dedim comboviorl 2 numara aldığım yerde yoktu bunu alıverdim bu kadar kötü olacağını tahmin etmedim