Ben kullanıyorum şişenin dışında yazıyoe zaten tavsıye edilen kullanım günde 2 kere 4er damla diye. Biz önceden biogaia kullanıyoduk ama ogaz damlası değil bağırsak düzenleyici demişti doktorumuz yanında nurse yazmıştı biz almadık. Biogaiayi tek basına kullandım ama çok pahalı ve hemen bitiyor o yüzden şimdi sadece zinco kullanıyorum şuanlık memnunum