Anne888 bizde öyle uyutuyorduk, bazen gece 4te açıp uyusun diye sonra sabah kapattigimizi biliyoruz. O drece, bizde alışmıştık, ve korkuyordum bu sese bağımlı uyuyacak hep diye. Sonra bir gün ne oldu bilmiyorum bir daha fön makinası acmadik , ve oda uyudu. Bir direk fonu aciyorduk yani. Yazın sıcaktan bunaliyorduk hatta.