Kızım 5 ay 2 günlük bir haftaya yakındır iştahında ciddi bir azalma var mamayı gördüğü zaman ağlamaya başlıyor diliyle itekliyor neden olduğunu anlamıyorum. Ara ara farklı tatlar tattırdım acaba ondan dolayı mı yemek istemiyor ya da diş mi doktorumuz 15 günede çıkabilir 3 ayada sertleşmiş dedi ya da atak olabilir mi ? Başı sıcak oluyor ateşine bakıyorum normal eskiden ağlamadığı kadar ağlıyor derdini bilmiyorum bilmedikçe nasıl yardım edeceğimi bilmiyorum ilk çocuğum tecrübesizim 😓