Busraabdullah Aranızda benim oğlum gibi 1 yaş sendromu geciren anneler varmı aşırı huysuz herseye ağlayan i bebek oldu benim oğlum ya sizlerde de oldumu tecrübeli anneler balarmisiniz
AtaVeAnnesii Busraabdullah Evet oldu şuan 18 aylık 2 yaş sendromu başladı. Yani gecmiyor alışıyorum diyeyim.
bebisimmm1 Busraabdullah ne de çok sendrom varmis Allah kolaylık versin 🤔 bebegim 46 günlük.. Simdinin keyfini mi cikarayim
Biricik_11 Busraabdullah 1 yaş sendromu bitmeden 2 yaş sendromu başladı😨19 aylık hala mızmız ve hep ağlıyor
Busraabdullah Biricik_11 birde eli hp kafasının arkasını kesiyo ve kulağını elliyi neden acaba bilginiz varmı sznkindede oldumu azı dislerimi çekiyo acaba
Biricik_11 Busraabdullah Biz böyle bir sorun yaşamadık. Belki kulak ağrısı çekiyordur ondan çekiştiriyordur siz biraz daha takip edin eğer devam ederse doktora götürün derim
Busraabdullah Biricik_11 bnm bebeğim bebekliğinden beri kulağıyla oynuyor sinirlnnce uykusu gelince fln doktora söylemiştim bebekler oynar kulaklaryla normal bu demişti