Lcw den 2,5 tog luk uyku tulumu aldım kızıma bu akşam giydircem evimiz 22 derecede sabit kalıyor altına hiç bişey giydirmicem üstüne ince uzun kollu zıbın yeterli olur mu ya üşür mü terler mi bilemiyorum hangi tulumu aldıysam bugune kadar olmadı ya terletti ya üşüttü sizler nasıl giydiriyorsunuz ?