Anneler merhaba 14 aylık bir oğlum var yürürken parantez yürüyor gibi yürümesinde bir sıkıntı yok çok şükür ama biraz dışa doğru basıyor gibi başına böyle birşey gelen var mı ? Çocuk doktorumuza söyledim d vitamini verdi çocuk ortopedisine götüreceğim bir de erken teşhis her zaman iyidir