Nzdl Lavinia_21 keşke helale yatırım yapaydiniz Allah yardım ederdi de batmazdiniz dolara guvenenlerin sonu bu oldu işte Allah izin vermiyo çokta iyi yapiyo
Marinedeniz Kizlar uzulmeyin yukselcek geri ama bence evet zarar etmek kotu ama keske dolarin dusuklugu kalici olsa ulkemiz icin ama hic sanmiyorum kisa surede yukselcek
Nzdl Marinedeniz altın gibi kalkipta dolara vermek çok saçma dolarda kumar gibi ya kazaniliyo ya kaybediliyo onca aç varken dolar arttıkça marketler uçtu sizler kazanacaksınız diye millet açlıktan ölecek
Yazannesi1 Nzdl keşke dediğin gibi olsa. Zengin malına mal katarken fakir 1 kutu mamanın hesabını yapıyor.