RasayiAA Ürün gelir onda sıkıntı yok ama ben bir kere abiye sipariş verdim kol manşetine düğme yerlerini açmayı unutmuşlardı aradım bana başka rengi gönderin bende bunu gondereyim acil lazım bana düğün için dedim ama kabul etmediler siz yaptırın biz size terzi ücretini verelim dediler yani ne kadar tutucak düğme yeri açmak asla anlayışlı değillerdi böyle bişey yaşamıştım :(