tazecik1annee 6.aydan önce tavsiye edilmiyor,zaten biraz da çocuk kendini belli ediyor. Ve erken oturtmaya baslamanin bir faydası olmadığı gibi zarari olabilir. Bir de her sey alıştırma ile alakali degil, cok yakin iki arkadasimla yakin zamanda dogurduk. Biri 4 aylikken oturtmaya basladi, diger ikimiz 6 aylikken, bizimkiler 7 aylikken oturdu, onunki 9 aylikken. Erken baslamakla bir ilgisi yok yani ve gec oturmasi da sorun değil.