Aylns Ben de slepy kullanıyorum. Stok yaparak almıştık geçen yıl trendyolun kasım indiriminde 1200 tl lik bez aldık 5+ ve 6 numara en büyük bedenleri diye. Hâlâ onları kullanıyoruz stok yapınca ucuza geliyor. Trendyol indirimlerini takip edin belki uygun fiyata denk gelir