Normalde slepy kullanıyordum şuan elimdekiler 4no biraz küçük gelmeye başladı bitince 5 alacaktım ama zamlardan ötürü başlıklarda ki bezleri araştırmaya başladım kullanan var mı nasıl memnun musunuz kalıbı nasıl 9.5-10kg bebeğime hangi numara daha iyi olur