Aa merhabalar, geçen ay kendi göğüs kafesimde aynı anormaliyi fark ettim. Eşime, anneme gösterdim ve doktora gitmeye karar verdik. Derecesi düşük omurga eğriliği, boyun eğriliği çıktı. Lütfen gidip baktırın, benim yaşım büyüdüğü için dönüşü olmuyormuş. Ama gelişme çağında fark edilse idi önüne geçilebilirdi dedi dr. Bu arada aynı çıkıntıdan sırt kısmında da var mı?