Umaykusum bende oğlum 4 günlükken korona olmuştum hatta evde annem ve eşim de dahildi bu duruma. Çok şükür ki oğluma bir şey olmadı. Çift maske ve eldiven ile sık sık emzirdim. Altını almam ve yıkamam gerektiğinde ellerimi sık sık yıkadım . Göğüs uçlarımı da sıcak su ile temizliyordum ne olur ne olmaz diye. Sağlık bakanlığı ile iletişim halindeydim. Dayanamayacak durumda olursam hastaneye gidip serum taktırmam gerektiğini söylemişlerdi neyse ki gerek kalmadı. Bol bol vitamin takviyesi alın, emzirin ve hijyene dikkat edin, Allah’ın izniyle atlatırsınız inşallah 🌼