Benim oglumda 3 gün sonra 6 aylık olucak öksürük ateş kusma hepsi var doktor antibiyotik de verdi ama hırıltısı bi türlü geçmedi çocuk uyku uyumuyo mamada yemez oldu zaten yediğini de kustuğu için aç da kalıyo balgamı var baya bu yüzden zeytinyağlı sarımsak kürünüd3 yapamıyorum öksürük kesilirse balgamı atamaz diye kafayı yicem çocuğum zayıfladı 6 gündür böyle tekrar bugün doktora gidicez bakalım ne olcak