Selam kızlar bu sayfada ben yeniyim herkese merhaba sorum şu ki ben yurt dışında yaşıyorum burda pek ilacı şuydu buydu vermiyorlar neyse bebeğim 42 günlük acayip gazi var hiç birsey yemiyorum gaz yapacak herseyden uzağım kimyon rezene tüketiyor ona rağmen felaket gazi var lütfen fikirlerinize çok ihtiyacım var …