Anakralice48 Sigaradan da,icenden de,kokusundan da ayri nefret ederdim. Bir gun arkadasim icerken dedim ki icine nasil cekiyosun bana da ogretsene falan boyle sakalasirken salak gibi aksamina paket aldim. Sonra bu oldu bu olmadi derken bagimli olmustum. 1 sene ictim hamilr kaldim tiksinip de icmedim. Son aylarda tek tuk yine icmeye basladim dogumdan sonra da devam etti. En son 21 gun icmeyecegim diye kendime soz verdim o sekilde biraktim. Arkadasim kokusu pisligi ayri,maddi kismi ayri ve saglimiz gidiyor o da cabasi. Ben birakabiliyorsan birak derim acikcasi.