B896 ay bizde düz bebelac kullanıyoruz çocuk onu kullandığımızdan beridir ishal bende diyorum ne oldu sırtına kadar yapmaya başladı midesi bozuldu ben bi kutunun içinde döküyorum içinde bi şey var mı diye skt de geçik değildi demek ki bu sorunlar herkesle var bi daha içirmem kızıma asla