Tuba Berensln Küçük oğlum 1 yaşına girdiğinde kontrolde gözlerinde astigmat olduğundan şüphelendi doktor öyle ilk kez göz doktoruna gittik. Büyük oğlum da 3 yaşına girecek ve mart ayında ilk kez gidecek😅
Berensln Tuba yaa 2 aylıkken gidiliyormus doktorumuz öyle söyledi o yüzden merak ettim ne zaman gittiğinizi annelerin :) :) Gec mı kaldım diye
Tuba Berensln hiç bilgim yok inanın ki🥲 almanya da yaşıyorum burada her ay kontrollerde farklı oluyor. Gitmekte ama daima fayda vardır, zararı olmaz🥰