Merhaba arkadaşlar 23 günlük bebegim 37 haftada dogdu biraz zayıf dogdu . Gögüs ucum olmadıgı için hastahanede ilk sütümü verirken çok zorlandık bütün gögüs ucu çıkarıcak şeyleri denedim mama vermemi önerdiler sarılık olmasın diye doktorum da dahil mama önerdi . Ama hala bebegim tutamıyo düzgünce ememiyo sürekli acıkıyo mama vermek zorunda kalıyorum ne yapabilirim başına gelen var mı nasıl yardımcı olursunuz ??