Mom44454 TheLatte aynen canım bende çöpe atacaktım çoğunu valla çok üzülüyordum çünkü dışarda oyalansın diye teyzesi eline meyve vermiş ilk giydiği kıaygetler bile batmıştı çok şükür pırıl pırıl oldular ütüledim yine dışarda giyecek😍😍
Busbae TheLatte bilmem ki beyaz sabunla birlikte kullanıyorum parlatıcıyı belki sabunun etkisidir 🤔 leke çıkarıcıda baby me kullanıyorum yine makinede yıkıyorum normal şekilde hep çıkıyo
TheLatte Busbae beyaz sabunla daha etkili oluyo demekki . Baby me yi herkes önerdi onu alacağım kesin . Teşekkür ederim 😊
TheLatte minnosum25 evet normalde çıkarıyo ama oğlumun kıyafetlerinde hic birinden memnun kalamadim ya .
minnosum25 TheLatte yaa biz küçüklükten beri bebeğimn her kyafetini böyle ckarttk bizim kysfetlerde dahil
MelinayAsel29 TheLatte beyaz gorunuyor diger renkli kisimlara degdirmeden ace damlat direk yika makinada Ben oyle yapiyorum