Gulkizim Ay-nur e devletten banka hesabınızı tanımlayın sonra ordan alacağınız parayı seçip hesbaoma yatsın deyin 3 gün içinde hesabınızda olur para. Ben hiç bir ödeneği gidip ptt den almıyorum hep hesabıma düşüyor
Denizfdn Ay-nur yani 3ay içinde çekmeniz lazım gidiyor giderse eşiniz 170 su arasın parasının geri yatırılmasini istesin yatırırlar 1 hafta içinde gider cekersiniz
Aden47 Ay-nur e devltten şahıs ödemeleri tanımlama var ordan banka hesabini tanımlara beş iş gününde hesabına geçer.
Ay-nur Gulkizim acaba dogru mu yaptım sahis hesap tanimlama yaptim bu kadar odenegi baktigimda banka bilgisi yok yaziyo islemler devam ediyo yaziyo
Gulkizim Ay-nur tamam siz gireceksiniz banka bilginizi tanımlayacaksınuz. Ama eşinize yatacağı için onun e devlet hesabına onun adına olan hesap tanımlanacak. Hesap sahibi de eşiniz olmalı
Ay-nur Gulkizim evt yaptim baska bisey yapmicam demi banka bilgisi yok yazıyor islemler devam ediyo yaziyo
Gulkizim Ay-nur banka bilgisi yok yazıyorsa Manuel olarak banka bilgisi ekleyeveksiniz. Öyle yazmasaydı çıkan banka hesaplarındam birisni seçecektiniz. Eşinizin adına açılmış bir banka hesabına ait bilgileri tanımlayın.
Gulkizim Ay-nur tamam şimdi raporlara girip ödemeyi seçip banka hesabına yatsını işaretleyin. 3 gün içinde yatmazsa gidip almanız laızm