Tuceeee Ek gıdaya başlangıç demek tadım yapması demek oturup yemek yemesini beklemeyin. Kusacak tabiki her bebek bir anda kabul etmiyor sabırla devam etmek lazım oğlumda çok kusardı reddederdi. Ayrıca çorba sularıyla devam ederseniz bebeğiniz besinlerin tadını ayrı bir şekilde nerden bilecek bir şeye alerjisi olsa neyin olduğunu nerden anlayacaksınız hemde midesini yakacak küçücük bebeğin.