Birbebekkkbircicek Bebeğim 8 kilo ama 4 numara sanki kucuk geliyor iz bırakıyor 5 mi almalıyım sizler numara kullanıyorsunuz kiloya göre
Asli123 Birbebekkkbircicek sıkmaz aslında. Benimki su an 11.5 kilo yeni 5 numara aldım. Hatta eşime 4 bile alsak olur dedim
Esraerim0907 Bende 4e geçtim yeni prima aktif aldım premium kullanıyordum 3ten direk bu bezde 4e geçtik, oğlum 8 buçuk kilo 69 cm boyu da 🤷🏼♀️
Nefess2020 Birbebekkkbircicek 12 kilo 9 buçuk kilodan beri pampers 5 numara kullaniyorum. Prima da ayni markaymış ben yurt disindayim izindeyken yine prima 5 numara almıştım. Bacaklarını sıkıyor diye ben hatta yanlardaki lastikli yerleri az yırtıyorum çok sıkmasın diye 😁 dışa taşma hiç olmadı .
Busraaa333 Birbebekkkbircicek Allah Allah prima pampers kullanıyorum suan 6 kilo 3 numara ama 4 olda daha rahat eder gibi geliyor ilginç
Boncuk1421_ Birbebekkkbircicek kızım 8300 kilo 4 numara aldık bacakları hep iz oluyor zeytinyağı sürüyorum biraz gevşek bırakıyorum bantlarını