Deross 267 milyar dolar vatandaşın cebinde olan dolardı tarihin en büyük döviz miktarı postlardada görmüşsünüzdür kredi çekip dolar alan vardı. Faiz indirimiyle doların artmasını bekliyorlardı ama kendi vatandaşının gözü dönmüşcesine dolar almasını beklemiyorlardı doları 20 ye getiren vatandaştı ve Bugün zarardayız demelerinin sebebi doyumsuzlukları. Buna bi dur demek zorundaydı ve dedi. Benim umrumda bile değil. Umarım yersizce ve fırsatçılıkla saçma sapan gelen zamlarıda geldiği gibi indirir