Emngcnc tabii ki öyle ülke icin iyi bir sey bu konuda hemfikiriz.Fakat araba alma hayalimiz vardı 2 yil daha bir seylere cabalayıp arabasızlık cok zor hastaneye gitmek sorun hep sorun köyde yasiyoruz bir de o kadar didinip de elimizdekinin ufalmasi çok canımızı siktı kimseden ailelerden falan bir destek yok ne kadar zorlansak da kimseye el aman demedik istedik ki arabamizi kimseye eyvallah etmeden alalım ama araba da hayal oldu hepsi hayal oldu kaldi başka bahara