H12345 Çok kötü bir ağrı var sanırım usuttum yada idrar yolu enfeksiyonu var. Ne yapabilirim geçmesi için şu saatte. Sıcak su koydum ama geçmedi. Kasıklarım böyle patlayacak gibi
bebekzeynep H12345 her iki tarafta mı ağrıyor apandist olma ihtimalide olabilir enfeksiyon bu kadr ağrı yapack kadar olsa idrar yaparken yanmada olur
H12345 Denizfdn ttsk ederim canimsin onuda içiyorum kqc tane oldu ama inşallah geçer doktora gerek kalmadan
H12345 bebekzeynep her iki taraf agriyor canim sezaryen dogum yeriyle beraber. Yaa apandiste iki yer mi qgrir hiç bilemiyorum ben