Minik12_3 Ay 4 günlük Ben mamasını yapmaya giderken oğlum salatalık vermiş küçük bir parça çıkarmaya çalıştım ama çıkmadı Bayada kustu Şuan iyi nefese alıyor rahatça bir sorun yok gibi ama yinede korkuyorum birşey olurmu ya yan komsumu çağırdım hemen oda eşi de rahat nefes alıyor Midesinde ermiştir dediler Hastaneye Götürme Gerek yok degilmi
Asli123 Minik12_3 yani siz gene de bir götürün. Film çektirin. Nefes hırıltılı alıyorsa ciğerlerine de kaçmış olabilir. Çıktıgını görmedınız sonuçta
dorel Bence götürün ya aniden birşey olursa çok pişman olursunuz Allah korusun önlem amaçlı götürün muayene etsinler
Minik12_3 Mom544154 evet yutmuş yutmasaydi rahat nefes alamazdi demi eşimde bir sorun görünmüyor gayet gülüyor Gerek yok dedi ama ben yine de tereddüte kalıp sormak istedim
Vera1810 Bogulna esnasında morardı mı nefessiz kaldı mı. Öksürük var mı bunlara cok dıkkat edın gecmıs olsun inşallah
Minik12_3 Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum çok şükür bir sorun görülmedi herhangi birşey gozlemlerseniz getirin dediler Dua edermisniz bir sorun çıkmasın