Kubra0008 Arkadaşlar malum az çok hepimizde aynı dert vardır. Yeni doğan bebeklerimiz sürekli meme isteyip orda uyumak istiyorlar ve karnı tok olduğu için de fazla sütü dışarı atıyorlar yanii en azından bizde durum böyle oluyor. Benim sorum ise şu ; bebeğiniz her istediğinde veriyormusunuz tok olduğunu biliyorken yoksa 2 3 saat düzenini koruyormuşsunuz ??
Edabulut Kubra0008 kızım 4 aylık basından beri her istediğinde verdim hala da her istediğinde veriyorum tok olduğunu bilsem de veriyorum çünkü istiyor aranıyor aglıyor bende veriyorum kural koyma bize göre değil yani kızım kural tanımaz sürekli evde olduğumuz için kucak meme oyun uyku bu döngü oluyor bizde 😂😂😂
Asilkuzey Kubra0008 bende şuana kadar her istediğinde verdim hatta saat başı şuan 3 aylık hala veriyorum isteyen bebeğede vermemek iyi bişey değil gibi geliyor:)
Rose21 Kubra0008 oğlum 5 buçuk aylık her istediğinde verdim. Anneannem de ver diyor. 3 saatte bir verme meselesi saçma. Bize uymuyor. Uymadı hicbir zaman. Dayanmaz oğlum.
Songulkip77 Edabulut aynen 7 aylik ama hala aynı memeci sipa bende kisitlamiyorum zor ama olsun sonuçta belirli bir sure azami 2 yil
Kubra0008 BNde her istediğin de veriyorum dA zaten sıkıysa verme ortalık yıkılıyor ve biz daha 44 günlüğüz 😂 midesin de sorun olur mu diye korkuyorum hani sürekli ye kus ye kus.. endişem o yüzden 😓☺️
Tazeanne53 5 aylık olduk ve hala her istediğinde veriyorum. Çünkü sadece açlıktan değil, susuzluktan, yorgunluktan, uykusuzluktan, korku duyduklarından, güvende hissetmek istediklerinden de meme emmek istiyorlar💕